Assorted


Fine Wik & Walsøe vasen jeg fikk i gave. Purrrfect!


Seneste tilskuddet i interiøret, plassert midt i stuen.
E tok 2. plass i kompisturnering. Score! Eh, nei... fore!


Prøvde meg på NIBs 17.mai-pynt dagen før dagen.Sent på kvelden.
Sånn cirka bent klippet!


Stemningsbilde fra soverommet...
Bildet av hunden og meg er fra Borestranden. Dra dit!

{New vase by Norwegian design duo Wik & Walsøe./
New on the interior front; boyfriend's golf trophy./
Home made 17th May decor (National Day)./
From the bedroom; the dog and I at Bore beach.}

3 kommentarer:

  1. Koselig innlegg vennen, og kjempefine bilder som alltid :) Jeg digget golferen ;) Hihih, hilse og si grattis :) klem

    SvarSlett
  2. Så mange fine ting du har! Wik & walsøe vasen ønsker jeg meg også. Og kreativ 17.mai pynt. Me like!
    Fin torsdag til deg. Klem

    SvarSlett
  3. ååååå!
    Jeg må ha en sånn golfer i stua! Perfekt er den!
    Hvor får man tak i en sånn en da?

    Mamma elsker den serien fra Wik & Walsøe.. Fint, ja! :)

    SvarSlett