Hell i uhell


Så, Juicy Couture wedgesene ble bestilt hos NeimanMarcus, sendt min vei, tatt inn i landet og returnert til USA uten at jeg hadde sett de.
Dette tok nesten to måneder! (Bestiller ikke derfra igjen for å si det sånn!)


Over middels skuffet sperret jeg fort opp øynene da jeg kom over disse fra BDK hos Mette Hagen i Randaberg lørdag.
Kort dratt, sko på, glade Randi ut og gå! :D

{Two months ago I ordered a pair of Juicy Couture wedge boots from NeimanMarcus.com that I never received.
Disappointed of course and I will not order from NM again, but luckily I came across these lovelies from BDK this weekend!}

6 kommentarer:

  1. De va skamfine!! Bildene gir de ikkje litt rettferdighet ein gang :p

    SvarSlett
  2. Enig, dumme dumme mobilkamera! ;)

    SvarSlett
  3. Pretty shoes sweetie! Vi handler ikke hos Neiman Marcus lengre nei... Skoene var fine til jeansene og :)

    SvarSlett
  4. De var dritlekre! Hva heter de? *leter etter wedges*:) Ha en flott dag! Klem H

    SvarSlett
  5. Heidi: Merket er BDK og jeg finner ingenting på nett om de! Snodig! ;) Men de er altså kjøpt hos butikken Mette Hagen her (telefon 51 73 44 00) - du kan jo spørre de? Skoene er altså i semsket skinn, men kommer også i svart, glatt skinn. :)

    SvarSlett
  6. Ooooooh, lekre!♥ Grattis med nye sko.:)

    SvarSlett