Strap


Tilbake fra ferie på Kreta fant jeg...


Denne LV skinnreimen i posten...


...Sendt min vei av fine Victoria. Passer perfekt (og ikke tilfeldig) til lille damier azur.

Ingen Louis Vuitton butikk i Stavanger dessverre. Eller heldigvis. Alt etter hvordan du ser det. ;)


Tilbake fra herlig ferie altså, brun, uthvilt, full av energi og på plass i ny jobb!

Life is good!

{Just arrived back home after a lovely week of R and R on Crete island, Greece.
Love my new LV strap, it goes so well with my damier azur pochette!}

6 kommentarer:

  1. Ikke dumt - så flott at hun kunne skaffe den til deg! Ser så eksklusivt og flott ut, den fancy innpakningen og alt... :)

    Så bra du har kost deg! Og heldige, heldige deg som er brun... *misunnelig*

    SvarSlett
  2. Neimen så fin damier ble med cross body reim!! Og dere likte dere på øya mi ja? :)

    SvarSlett
  3. Så fin vesken ble :-) Bare hyggelig å shoppe for deg vettu ;-) Gleder meg til å se flere Kreta-bilder :-) klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin veske! og morsomt bilde fra kreta! Har du kost deg? Kommer det flere bilder?;) Hva er din nye jobb da??

    Stoor klem

    SvarSlett
  5. Din heldiggris, jeg går mot våren blekhvit og gusten som vanlig. Gleder meg til å tusle rundt med solbrun hud selv ;) Godt å høre at turen deres var fin :)

    SvarSlett
  6. Jay: Koste oss masse på øyå di, hadde ei flotte uga!

    Cecilie (mor og datter): Nye jobben er markedskonsulent for SpareBank 1 SR-Bank. Kommer kanskje flere bilder fra syden, men driver litt minisensur av private ting. ;)

    SvarSlett