Magiske mai

23. mai kom Lilli. Verdens fineste Lilli.
*lykkeboble*

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye :) For et nydelig navn! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så bra alt er bra, også så nydelig med Lilli med i! Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Gratulerer med en liten prinsesse! Jeg har ventet på et livstegn fra deg, og vært litt bekymret. Nå er jeg glad på dine vegne. Kos dere og nyt babytiden. :))

    SvarSlett
  4. Ooooj, så stas! Gratulerer så mye på etterskudd! Jeg er selv nybakt mamma og er ikke så mye på blogg-runder om dagen, er derfor litt treg med å se din store nyhet...Håper dere koser dere masse!:) Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. for en fantastisk fin blogg <3

    SvarSlett
  6. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett